Ladybox: ŘÍJEN 2013 + giveaway s produkty L'Oreal

25. 10. 2013

Už jste také objevily mytické tajemství zlaté říjnové krabičky krásy? Ne? Tak já se o něj podělím v dnešním článku. A pro ty, co ho přece jen objevily, si dáme malou rekapitulaci :-)



Obrázek na krabičce mě nijak extra neohromil, párkrát jsem už na tuhle reklamu narazila, takže jsem ho tak trochu čekala..



A když už je to ta mytická edice, pár ornamentů je prostě povinných..



Ornament potkáte i na pozadí průvodního dopisu, který má podobný obsah jako obvykle - tudíž obecné představení značek a produktů, na které v boxu tento měsíc narazíte...



Nemůžu si odpustit vás informovat o tom, že mám asi věštecké nadání, jelikož jsem zrovna dnes ráno přemýšlela o tom, že by mohl být v krabičce nějaký produkt Catrice.
Ale abych až tak nemachrovala, myšlenka to byla vcelku pragmatická, založená na informaci, že v boxu bude 5 plných produktů, ve spojení s informací, že zde bude rtěnka a řasenka. Takže jsem počítala s nějakou levnější značkou, která neurazí a přišla mi na mysl právě Catrice. Taky vím, že se na ni párkrát odběratelky ptaly a LB slíbil, že ji zařadí.
... když to takhle po sobě čtu, pomalu mi dochází, že se u mě žádné magické schopnosti nekonají... ach jo..




Jednotlivé produkty:


L'OREAL PROFESSIONNEL MYTHIC OIL SOUFFLE ŠAMPÓN A KONDICIONÉR

šampón: 250 ml, plné balení, cena 249 Kč
kondicionér: 190 ml, plné balení, cena 319 Kč


Damn! Hlavní tahák této edice a zase nic pro mě. Ale má ztráta je výhra pro vás, můžete si o tuto dvojici zasoutěžit. Bližší info najdete na konci článku.
Musím uznat efektivnost zlatých mikročásteček. Mohla bych na ně koukat celý den :-) Balení vypadá moc hezky a na pumpičkové aplikátory mě taky utáhnete. Neobsahuje silikony ale zato obsahuje arganový a saflorový olej. Tady mi opět pomohl google - v případě salforového oleje se jedná o světlici barvířskou, jejíž olej má obsahovat až 80% kyseliny linolové, která má předcházet padání vlasů a pomáhat při léčení ran.
Klidně mi prozraďte jak produkty voní, já balení nechtěla budoucím majitelkám (či majitelům) drze otevírat, takže nemám tucha :-)



CATRICE GELOVÁ RTĚNKA Ultimate Shine 060

3,5 g, plné balení, cena 104 Kč


Koná se první nadšení z krabičky! Rtěnka je super, příjemně ovocně voní, je hydratační a dokonce mi sedí i barva. Balení se mi taky líbí, je vkusné a funkční. Je ale dost měkká, takže bude rychle ubývat. A navíc se mi už podařilo celou špičku přilepit do víčka a rozpatlat..
Opravdu se té výrazně růžové neděste, pigmentace je spíše symbolická. Nicméně má dost chladný nádech, takže bude sedět především studeným typům. Najde využití? Určitě ANO!



CATRICE ŘASENKA BETTER THAN FALSE LASHES Black

12 ml, plné balení, cena 114 Kč


Už delší dobu si brousím zuby na černou řasenku s velkým kartáčkem. Achievement unlocked! Na letmé vyzkoušení vypadá řasenka dobře. Konzistence je v pořádku, řasy neslepuje, prodlouží. Slibovaný dramatický objem ale nevidím. O něco více by mě však potěšila voděodolná verze. Najde využití? Určitě ANO!



SKIN79 FACE SHEET MASK

20 ml, plné balení, 30 Kč


Teď trochu odbočím.. skin chápu.. ale proč 79? Pokud mi to může někdo vysvětlit, budu mu hrozně vděčná a zbaví mě tím jednoho z brouků, kteří mi vrtají v hlavě.
No a k produktu - já mám verzi Red Ginseng Repairing. Po chvíli googlení zjišťuji, že se jedná o červený ženšen a po prolezení výčtu kladných vlastností si odnáším shrnutí - je to takový životabudič a prokrvovač. Nicméně po proběhnutí složení produktu zjišťuji, že to není nic pro mě - syntetická  parfemace a obsah heřmánku (ano, jsem chudák, alergický na heřmánek).. Zkusím ho udat na exchangi.
Abych pravdu řekla, z produktu nejsem zrovna dvakrát na větvi. Přijde mi trochu jako podraz tahat zákazníky na značku Skin79 a do balíčku pak zařadit produkt za 30 Kč. Ale je to čistě můj názor, ostatní to můžou vidět jinak. Najde využití? Určitě NE!



PALMERS'S CBF FIRMING BUTTER/LOTION

2,5g, vzorek, cena 179 Kč za 250 ml (cena za vzorek bude méně než 2 koruny)


Já ty vzorečky prostě nezačnu mít ráda. A dát do boxu vzoreček za necelé dvě koruny, přičemž větší cenu než obsah má už jen ten obal? ... no comment... Najde využití? Určitě NE!



Co se týká přiložených letáčků, za zmínku stojí asi jen tento dárkový poukaz nabízející slevu 10% při nákupu  na e-shopu www.BB-cream.cz. Sleva platí na celý sortiment a to do 31. 12. 2013.


Přemýšlím nad novým balením BB, jelikož u současných jsem už skoro na suchu. Takže ho možná i využiju :-) Najde využití? Spíše ANO!



Celková hodnota produktů boxu se vyšplhala na 816 Kč (vzoreček jsem nepřipočítávala, jelikož mě jeho hodnota uráží). Subjektivní hodnota bude ale pro každého jiná. Pokud vám udělaly radost produkty L'Oreal, hodnota je vysoká. Pokud ne, nemělo cenu balíček objednávat. U mě se zatím drží na pomyslné první příčce kontroverzní srpnová edice.



A konečně ta slibovaná GIVEAWAY. Soutěžit budeme, jak už jsem zmiňovala, o dvojici šampón + kondicionér značky L'Oreal z tohoto boxu.
Podmínky soutěže budou jednoduché:

  1. Být pravidelným čtenářem blogu
  2. V komentáři uvést svůj oblíbený produkt značky L'Oreal, ať mám nějakou inspiraci pro nákupy :-)
  3. Připsat kontaktní email
Soutěž bude trvat přesně do dne před vydáním dalšího Ladyboxu. Při recenzi dalšího boxu bude výherce tedy i oznámen a kontaktuji ho prostřednictvím uvedeného e-mailu.


A jaký je váš názor na tuto edici? Potěšila či nepotěšila?



38 komentářů:

Děkuji za všechny komentáře! Není pro autora lepší odměny, než vidět odezvu čtenářů.
Pozn.: Komentáře obsahující pozvánku do soutěže budou mazány. Je to jediné pravidlo, tak ho prosím respektujte.

  1. naštěstí ho nemám, využila bych jen masku (proto se ani nezúčastním soutěže :). celkově už s boxy končím, musím vypotřebovat všechny zásoby kosmetiky, takže maximálně bych se nechala zlákat na další Misshabox. výrobky každopádně omrknu u tchýně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Misshabox si taky brousím zuby :-)

      Vymazat
  2. knihy.pise@seznam.cz
    od Loreal žádný vyloženě oblíbený produkt nemám, snad jen jejich barvy na vlasy Casting Creme Gloss

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji :-) nejraději mám micelarku 3v1 skin perfection :-)
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, já mám ráda jejich šampony, zvlášť pro blond vlasy.... sunshine29@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já lituju, že jsem si ladybox neobjednala, protože že šamponu i kondicioneru bych byla maximálně nadšená. Od Lorealu používám masku Absolut repair a je na moje vlasy nejlepší. j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, pravidelně čtu Tvůj blog a ráda bych zasoutěžila o tyto přípravky :)

    Poslední dobou jsem se zamilovala do Loréal Super Liner Gel Intenza. Jsem trochu maniak přes oči, takže jsem vyzkoušela nespočet gelových i tekutých linek i od daleko dražších značek, a přesto tyto linky jednoznačně vedou. Lze s nimi vytvořit tenkou i tlustou linku, štěteček je velmi přesný a navíc opravdu vydrží celý den :)
    Jinak jsem nedávno také vyzkoušela jejich noční krémy a taky pecka :)

    Můj kontaktní emai je any.kovar@gmail.com
    Těším se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba zde být přihlášen jako pravidelný čtenář (přes aplikaci výše) :-) Pokud účet nemáš, doporučuji založit, už jen proto, že je přes něj jednodušší přístup k příspěvkům oblíbených blogerů..

      Vymazat
    2. Jinak zmiňované linky mám taky doma a jsem s nimi spokojená. Jen je na mě ta černá trochu tvrdá, brala bych je raději v šedé či šedo-hnědé barvě...

      Vymazat
    3. Aha, ja pravidelne sleduji, ale aplikace mi nefungovala, az ted mi to pritel rozchodil :)

      Vymazat
  7. Mám od nich doma čistící gel na obličej s masážní podložkou, na mou mastnou pleť mi přijde sice slabší, takže ho mám u přítele, ale na normální by asi byl fajn.

    X-zina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. smudlmachova@email.cz

    Nejraději mám rtěnku COLOR RICHE STAR SECRETS Rouge Penélope 710 ;)

    S úctou


    Jaroslava Šmudlmachová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, Pavle.. tebe ty legrácky nepřejdou.. zaprvý - nejseš pravidelnej odběratel, zadruhý - jestli mi to budeš kazit, tak si ty soutěžící budeš pak sám přepočítávat :-P

      Vymazat
  9. Tak to by bylo něco pro mě, péči o vlasy naprosto zbožňuju a vyhrát tuhle sadu, tak si chrochtám blahem. :3
    Od L´Oreál používám vlastně jen šampóny a kondicionéry Elséve (červeno-bílé a zlato-bílé).. Ale slyšela jsem chválu na masky z řady Professionnel (např. Intense repair), takže na nějakou se co nedříve chystám :) A právě jsem přemýšlela i nad touto řadou, nebo nějakými jejich olejíčky.
    Giveaway je opravdu skvělá a přeju hodně úspěchů s blogem. :)

    gavlasovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji :) Doporučila bych jejich micelárku a pak olejový elixír na výživu vlasů:)
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Od L´Oreálu mám ráda micelárku a taky mají fajn masky na vlasy:)
    sleduji
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Nejraději mám řadu Absolut Repair:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  13. od Lorealu používám hedvábný olej na vlasy.....ta vůně je nádherná hmmm :-) a chci zkusit micelárku + samozřejmě tuto sadičku o kterou se soutěží :-)))
    renylittlegrass@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. od lorealu používám zejména přípravky na vlasy, ať už jsou to šampóny, masky nebo kondicionéry a momentálně od nich mám i krém na obličej na velmi suchou pokožku, se kterým jsem velmi spokojená
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. růžový elseve šampon a kondicionér
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,

    mám nejradši gelové linky Intenzza, balzámy a lesky Caresse, no a samozřejmě olej Mythic Oil, takže by mě ten kondicionér neuvěřitelně potěšil. Máš hezký blog. ;)

    Hezký den!

    anchor.jules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, za mě určitě laky na nehty a také rozjasňovač ;)
    Email: veronika15062209@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdy laky na nehty někdo konečně zmíní - já je mám totiž taky moc ráda.. ale kupuji je jen když jsou ve slevě, jinak vyjde to pidi-balení na dost peněz :-)

      Vymazat
    2. jéé, na laky na nehty jsem zapomněla, ty mám vlastně od lorealu taky doma :-D

      Vymazat
  18. Ahoj,
    za mne to je řasenka Intensifique, kterou ale bohužel přestali vyrábět.
    E-mail: kadass@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět opakuji, soutěž je pro pravidelné odběratele, anonymní komentáře nebudou bohužel do soutěže zahrnuty, aby to bylo fér k přihlášeným uživatelům..

      Vymazat
  19. Mám ráda oční gelové linky a taky tužku na oči ze stejné řady :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mám moc ráda masky na vlasy, obzvlášť Mythic oil :) Je to první maska, která mi s vlasy opravdu něco dělá. Proto bych velice ráda vyzkoušela i další produkty MO. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, od L'oréalu mám ráda oční stíny a řasenky, dobrý poměr cena/kvalita.
    Teď jsem vyzkoušela jejich laky na nehty a musím potvrdit, že jsou opravdu perfektní.
    Dlouhodobě používám i vlasovou kosmetiku, takže by mě mythic produkty moc potěšily..

    Ještě váhám na BB krémem, nevím..

    Bezva blog, vždy se moc těším na nové články :)

    jana.poulova37@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky na nehty jsem taky chválila o pár komentářů výše :-) Na BB od L'Orealu se vyprdni. Zkoušela jsem ho a za moc nestojí. Vím, že se asi budu opakovat, ale jediné BB, do kterých se vyplatí investovat jsou ty asijské. Já třeba mám oblíbený Missha Signature Real. Perfektně kryje, sjednocuje, na pleti je moc příjemný a poměrně dlouho vydrží. Dělají ho ve třech odstínech, takže mi stačí nejsvětlejší a nejtmavší verze - v zimě nejsvětlejší, v létě nejtmavší a zbytek roku si odstín namíchám :-) Je ale trochu mastnější...

      Vymazat
  22. Ahoj majka.maresova@gmail.com, ja osobne mam rada sampon od lorealu nutri gloss :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vlastně jediné, co se mi na krabičce líbí, je její vnitřní obal :) Obsah nic moc.. čekala jsem vlasový olej, kterým podaruju mamku a ono nic.. Jelikož nosím světlé odstíny, rtěnka mi bude k ničemu. To samé maska pro suchou pleť, protože já mám pleť smíšenou až mastnou.. Personalizace moc nezafungovala, nebo spíš nebyla žádná.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné, na čem se neshodneme, je ta rtěnka. Té si ale v nejbližší době taky moc neužiju, protože se mi udělal opar jak lívanec :-) Navíc mě potěšila i řasenka, je kupodivu opravdu dobrá.
      S personalizací máš pravdu, ale ta nefunguje bohužel už delší dobu. Po slibovaném výběru odstínu dekorativky se taky zaprášilo...
      V poslední době mám pocit, že čím více je edice opěvovaná ještě před vydáním, tím horší ve finále je :-)

      Vymazat
  24. Od L'oreal mám moc rády laky Colorama, ale nejvíc mě překvapila skvělá řasenka False lash wings :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colorama je od Maybelline - ale nevadí, obě značky mají dobré laky :-) Na řasenku jsem taky párkrát koukala, zaujal mě ten kartáček.

      Vymazat
  25. Od Lorealu mám hlavně ráda kosmetické přípravky na vlasy, protože mi nejen krásně voní, ale jde vidět, že něco doopravdy s vlasy dělají:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. napadá mě jen jen Hot straight sprej na vlasy který jsem měla asi před rokem a používala jsem ho před fénováním :) těžko říct jestli vlasy před teplem opravdu chránil nebo ne, vlasy jsem měla po fénování skoro stejné at jsem ho použila nebo ne :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat